dimarts, 26 de febrer del 2013

Calçots en tempura

Aquí teniu una excel·lent manera per "reciclar" els calçots que us sobrin si feu una calçotada. Tot i que a casa no és gaire normal que en sobri cap, l'altre dia el meu home en va comprar més dels que ens vam poder menjar!! I així ens els hem menjat, enfarinats en tempura i em costa dir si ens agraden més de la forma tradicional o amb aquest enfarinat, no deixeu de tastar-ho!!



Ingredients:


Calçots ja cuits
Aigua freda
Farina de tempura
Sal
Oli per fregir

Preparació:


Netegeu els calçots de les fulles externes cremades i també les puntes. Deixeu només la part blanca i comestible. Amb la farina de tempura i l'aigua feu una pasta per arrebossar els calçots. Poseu sal a la pasta i ja podreu començar a arrebossar els calçots. Poseu l'oli a escalfar, arrebosseu els calçots amb la pasta de tempura i aneu-los fregint fins que quedin daurats. Serviu-los acompanyats amb la salsa de calçots.




10 comentaris:

  1. Aquestes receptes d'aprofitament són delicioses! molt bona iniciativa! petons

    ResponElimina
  2. Nunca he probado los calçost pero asi tienen que estar buenisimos. Un beso :)

    ResponElimina
  3. Bona idea! Si senyor! (Més ben dit, senyora...) Jo els feia arrebossats i n'hi deiem calçotets. Gràcies per les teves visites al meu blog.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eduard molt bo això dels calçotets! gràcies a tu també per passar-te per aqui, fins aviat!

      Elimina
  4. Una idea molt bona per reciclar calçots... però amb les ganes que tinc de menjar calçots no en sobrarien aquest any.
    Molt bona idea, me la guardo per un dia que espero no sigui massa llunyà!
    Petons,
    Palmira

    ResponElimina
    Respostes
    1. Palmira, jot'acosto a casa amb les meves receptes i tu a mi a Italia que hi he anat molts de cops i m'encanta! gaudeix-ne!

      Elimina
  5. Respostes
    1. Gracias, ahora me voy a ver el tuyo, gracias por la visita, besos!!

      Elimina