dimarts, 12 de març del 2013

Regal blog A nadie le amarga un dulce

Fa temps que la Mabel del blog A nadie le amarga un dulce, va fer un sorteig del primer lliurament del fascicle de cuina "Delicias al horno". La revista està molt bé i el regal que acompanyava el primer fascicle encara més. Uns motllos de silicona per fer magdalenes o cupcakes. La veritat és que em van venir que ni pintats ja que vaig fer uns cupcakes de xocolata (tinc pendent de penjar-los) i amb els que tenia a casa no en feia prou. Gràcies Mabel!! i a vosaltres visiteu el seu blog, és genial!!
Aquí us deixo una fotografia del meu primer regal!


9 comentaris:

  1. Sí, sí, quina sort! Volem veure aviat els cupcakes ;-)

    ResponElimina
  2. Hola Sussi, yo también tengo la colección y me encanta!!! Hay recetas muy ricas y muy bien detalladas!!! El primer regalo es maravilloso, aunque... a mi me encantó el del número 4, ya lo verás... unos corazoncitos muy monos!!
    Un beso guapa

    ResponElimina
  3. Sempre van bé els regals!! petons!

    ResponElimina
  4. Quina sort! Ara, anem per feina que volem veure els cupcakes!!!
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
  5. Ahora a disfrutar de ese magnifico regalo..Bs

    ResponElimina
  6. Jo també dic el mateix... vull veure el cupcakes!!
    Me n'alegro un munt que t'hagi agradat...ara, ha trigat la revista, eh?? una mica més i t'envíen el número d'estiu, jejeje
    Un petó.

    ResponElimina