divendres, 19 d’abril del 2013

Milfulls de tomata i mozzarella

Aquesta setmana vaig d'un concurs a una altra i és que les meves companyes blogueres no fam mes que tentar-me a fer noves receptes per participar als seus concursos. Aquest cop (tot s'ha de dir) de feina poca ja que ha cuinat l'Oriol, el meu fill. El meu petit chef ha preparat la recepta, ja que era una dels requisits per participar en el concurs. Aquesta típica amanida italiana, a casa és un recurs molt utilitzat, sobretots per mi i per l'Oriol mateix, que som els formatgers de la familia. Així com us he comentat abans amb aquesta recepta participo al concurs de la meva companya del blog "Los inventos de Carmela". Felicitats des d'aquí Carmela pels teus 3 anys del blog!!


Ingredients (4 persones):


4 tomates
3 mozarelles
Orenga
Oli d'oliva extra verge
Olivada

Preparació:


Primer de tot netejar i tallar la tomata a rodanxes.


















Talleu la mozarella també a rodanxes.


Poseu una rodanxa de tomata al plat i amaniu-la amb oli, sal i orenga. Poseu a sobre una rodanxa de mozarella. Aneu fent capes amb la tomata i la mozarella. A sobre poseu la part arrodonida de la tomata. Amaniu amb una mica d'oli, sal i una mica d'orenga. Si us agrada, l'olivada hi queda molt bé per combinar.


3 comentaris:

  1. Muy sano con esos tomates tan hermosos.Gracias y besos

    ResponElimina
  2. Un clàssic que sempre agrada molt i poc entretingut!
    Molta sort!!!
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
  3. Qué buen cocinero tienes en casa, muchas gracias por participar. El domingo el ganador.Besos.

    ResponElimina