dijous, 26 de desembre del 2013

Torró de foie amb avellanes

Aquest desembre la revista Cuina ha posat la taula de gala!! A casa soms fans incondicionals del foie i quan vaig veure aquesta recepta vaig pensar que aquestes festes ens permetríem un "capritxet" i el faria per gaudir-ne en família. Ha estat un èxit. Cal dir que he fet algun petit canvi.


Ingredients:


500g de foie fresc
50g de sucre
50g d'avellanes
75ml d'aigua
3 cullerades de conyac
Sal

Preparació:


Netegeu el foie de venetes i tels. Talleu-lo a trossos i poseu-lo en el bol de la batedora. Afegiu-hi el sucre i la sal. Escalfeu l'aigua fins que bulli. Comenceu a afegir l'aigua al foie mentre aneu triturant-lo amb la batedora. Escalfeu una mica el conyac i flamegeu-lo si algun nen en menjarà. Afegiu-lo a poc a poc al foie. Talleu les avellanes a trossos i afegiu-les a la mescla. Prepareu un motllo, folreu-lo amb paper film i poseu-hi a dins la mousse de foie. Poseu a refredar a la nevera. Un cop estigui fred decoreu-lo al gust. Jo he posat per sobre, iogurt deshidratat i mel deshidratada.


4 comentaris:

  1. òndia, quina idea més original! A mi no m'agarda gaire, el foie però amb aquests entrebancs el tastaria segur! Petons

    ResponElimina
  2. Me ha encantado la idea.Mira que mi hermano iba buscando una receta de foie para que se lo prepara en estas fiestas,ahora ya se cual preparar...Besets.

    ResponElimina
  3. Jo no sóc gens de foie, però al meu germà li encanteria!
    Molt bon nadal i que passis unes bones festes!

    ResponElimina
  4. Noia mai havia vist aquesta manera de preparar foie però me l'apunto que em vindrà molt bé pel meu aniversari!!!
    Molt bones festes!
    Palmira

    ResponElimina