dimecres, 6 d’agost del 2014

Pastís tigre

A casa només a la meva filla li agrada el fondant i clar quan arriba el seu aniversari, és obligat fer-n'hi un. Enguany volia un d'un tigre, així que em vaig posar a mirar pastissos de tigre i aquest model em va semblar molt graciós. Com que ens empalaga molt, faig una capa molt fina i el farcit, faig sempre els tradicionals d'aquí amb nata i trufa, ja que els farcits americans amb mantega i melmelada no ens agraden tant. Així que si el feu, el podeu posar a la nevera sense problemes.


Ingredients ( 10 persones):

1 pa de pessic de 20cm (recepta)
200ml de trufa (recepta)
200ml de nata muntada
Massa de fondant

Preparació:

Agafeu el pa de pessic i feu-ne tres pisos, és a dir que el pogueu farcir  una amb trufa i l'altre amb nata. Poseu el pis de baix de tot sobre el plat de presentació. Escampeu per sobre la trufa. Poseu a sobre l'altre pis del pa de pessic i escampeu-hi la nata.






Estireu la massa de fondant, podeu comprar-la de colors o com jo la podeu tenyir amb colorant especial. Per tal que no s'enganxi  el fondant a la taula de treball, utilitzeu sucre llustre. Poseu la pasta fondant sobre el corró i poseu-la sobre el pastís, amb el palmell de la mà o amb una eina especial, alliseu la pasta sobre el pastís i retalleu el sobrant.




Amb l'altre fondant de colors, aneu retallant peces per tal de formar la cara.


Un cop acabat, deseu-lo a la nevera. És dolç però la cara que se li posa a la meva filla quan el veu val la pena!!!!!


4 comentaris:

  1. Jo no sóc massa de fondant tampoc, però reconec que queden uns pastissos molt vistosos i xulos, aquest tigre t'ha quedat genial!! que ben aprofitada la base del pa de pessic ;-). Un petó i felicitats a la teva filla!

    ResponElimina
  2. uau, et va quedar preciós! Segur que la teva filla va quedar encantada amb aquest pastís tigre tan espectacular. Felicitats a totes dues!

    ResponElimina