dissabte, 25 de novembre del 2017

Pastís de pasta de full amb pollastre i pesto by Jamie Oliver

M'encanta aquest home, tot i que destrossa algun plat d'aquí, quan cuina em venen ganes de posar-m'hi també. Total que l'altre dia veient el seu nou programa de canal cocina "Rápido y fácil con Jamie" em van entrar ganes de fer aquest plat. És fàcil i com que es fa al forn, pots desconnectar. Els pits de pollastre curiosament no queden secs, està molt bo per un sopar o dinar complert. Amb una amanida, ja tenim un àpat fet. Us animo a fer-jo!!



Ingredients (4 persones):

4 pits de pollastre
150ml de salsa de pesto
1 làmina de pasta de full
Sal i pebre




Preparació:

Preescalfeu el forn a 220ºC. Amb un corró aixafeu la part més gruixuda del pit de pollastre, poseu-los sobre una plata de forn. Agafeu la pasta de full i talleu-la per la meitat i de cada meitat en feu 2 parts, al final us han de quedar 16 talls, com a la imatge.





Amb una cullera, repartiu la salsa de pesto per sobre dels pits de pollastre. Poseu sobre cada tros de carn 4 llesques de pasta de full. Poseu les puntes sobrants per sota de la carn.




Pinteu la pasta de full amb una mica d'oli. Introduïu el pollastre dins el forn i deixeu-ho coure uns 30-40 minuts. Serviu calent, podeu acompanyar-ho d'una amanida.


1 comentari:

  1. A mi també m'agrada molt el Jamie! I aquesta recepta que ens portes és tota una delícia!
    M'encanta!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina