diumenge, 19 de gener del 2020

Lemon curd (Thermomix)

A casa som fans de la crema de llimona Lemon curd. Ja tinc al blog la recepta per si la voleu fer de manera tradicional. Ara una proposta molt ràpida i fàcil on només cal posar els ingredients al robot Thermomix i 20 minuts després ja tenim la crema feta. Animeu-vos a fer-la si no l'heu fet mai.



Ingredients:

250g de sucre
Pell d'una llimona
175 ml de suc de llimona (aprox 2 llimones)
120g de mantega
4 ous



Preparació:

Poseu a la Thermomix el sucre, tapeu i pulveritzeu-lo, 30s V-5-10. Tritureu a cops. Afegiu la ratlladura o bé la pell de llimona.

Si poseu la pell directament, tritureu-la 30s V5-10 progressiva.
Afegiu la mantega i el suc de llimona.


Incorporeu els ous





Programeu- 20min- T-90º i V 4. Fet!!


2 comentaris:

  1. Hola. Fa temps vaig provar el lemon curd i em va agradar molt. No m'he decidit mai a fer-lo, però ara veient la teva recepta crec que m'animaré. Tinc llimones del llimoner de la meva mare, un cop fet, es por congelar? Es que no sé si ens el menjarem tot. Gràcies per les teves receptes, m'agraden molt. Records. Maite.

    ResponElimina
  2. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And earning money online using it is as simple as 1, 2, 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making money?

    Click here to check it out

    ResponElimina