Ingredients (6 persones):
1 làmina i mitja de pasta de full1 ou
400 g de cabell d'àngel
Sucre llustre (per decorar)
Preparació:
Abans de començar preescalfeu el forn a 190 °. Esteneu les fulles de pasta de full, una al costat de l'altre i amb una mica d'aigua enganxeu les dues fulles (pel costat més estret).Situeu el cabell d'àngel una mica per sota de la meitat de la làmina de pasta de full.
Ara pinteu amb ou o aigua la part del davant i del darrere del cabell d'àngel, és a dir la massa que us ha quedat sense farcit. Aproximeu la part de la pasta més distal (més allunyada) a la part proximal (la que teniu més a prop). D'aquesta manera, us ha de quedar el farcit cobert i intenteu que coincideixin els extrems de la pasta de full. Heu fet un plegament de darrere a davant.
En aquest moment, aixecant una mica la pasta i donant-li una forma arrodonida, aproximeu els dos caps de la pasta i poseu un dins l'altre. Per afavorir que s'enganxin, poseu-hi una mica d'aigua a la pasta.
Pinteu-ho amb ou i introduïu-ho dins el forn calent. Deixeu-ho coure una mitja hora a 190°. Un cop
fred el podeu decorar amb una mica de sucre llustre. Bon profit!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada